måndag 8 oktober 2007

tjohej =)

Jahapp, här var det full rulle i vanlig ordning, jag menar inne på bloggen alltså :)


Började morgonen med en trög start.. det var ju SÅ skönt att ligga i sängen under täcket, så varmt och mysigt *ler*


Väl uppe kokade jag mannagrynsgröt till A å fick iväg henne, som var minst lika trött, som jag.


Gick ut på promenad och sedan hem och koka havregryns gröt. Ingen hit, men de mättade =)


Åkte till en vän ut på landet, med missen så han fick springa av sej, och nu ska jag snart till affärn å köpa grädde. Tårta i morron =)


full rulle ! :) KRAM

17 kommentarer:

  1. bakning av tårta...nån som fyller år...*ler*...kram till dig.

    SvaraRadera
  2. ...vilket utbud! Finns det ägg oxå?

    SvaraRadera
  3. Äter du gröt?? USCH! Jag bara tillagar den. Men vetedieten e fin den!! Ha en bra kväll sis Kram mellis.

    SvaraRadera
  4. havregryn mums...Vem fyller år Du kära vän?/B Natis

    SvaraRadera
  5. tårta är mycket godare! Ha en trevlig kväll o jag arb. på en gruppbostad! Kram på dig nu!

    SvaraRadera
  6. Ha en mysig kväll kram kram

    SvaraRadera
  7. *skrattar*...Jag har varit i farten sen tidiga morgonen! Ingen bild..nää, det har strulat idag..jag har hetet null titt som tätt och kastats ut flera gånger idag!! Ha en jätteskön höstkväll! Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. med tårta....är det månne du som har din stora dag imon? *L* Önskar dig en go´natt

    SvaraRadera
  9. Ha det gött! skönt med promisar. kram

    SvaraRadera
  10. Önskar dej gonatt! Tårta låter helt okej, princess vill jag ha, eller en maränggosing! Hihi! Nattakramar

    SvaraRadera
  11. ...imorron. Vem är det som fyller?

    SvaraRadera
  12. Det är ju du som fyller år, eller hur?? Spanade din profil!! ...Grattis och ha en kanonbra dag!//Kram!

    SvaraRadera
  13. bloggen avslutad9 oktober 2007 kl. 10:12

    STORT GRATTIS ;: ha nu en underbar härlig födelse dag,. grattis kramar från mig

    SvaraRadera
  14. bloggen avslutad9 oktober 2007 kl. 10:15

    stort grattis i från mig,. och en stor grattis kram

    SvaraRadera
  15. Massa blommor och kramar på dej idag!!
    Kraam

    SvaraRadera
  16. på Din dag. Hoppas att den blir helt underbar. Med paket och sång dagen lång Kram på dig.

    SvaraRadera
  17. på födelsedagen. Hoppas du får en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera