torsdag 25 oktober 2007

försov oss!


 


riiing... Det var dörrklockan.. hmm.. tjejen som jag promenerar med stod utanför med andan i halsen. Klockan var alltså 8:10


Förvirrande...!  måste blitt nå fel å väckarklockan denna morgon.*L*


Nåja, det kunde vart värre. Första gången denna termin, som vi försovit oss.


Fruktfrukost i ryggsäcken, för inte hade hon ro nog att äta hemma idag, å pinsamt värre att ta en macka på rasten är det ju också säger hon. =)


Det tog max 5 minuters innan hon sa hejdå i dörren.. otroligt! själv har jag inte vaknat ännu!


Dax att fylla på kaffet och kika hur ni har det.


Promenad sällskapet har utökat till 3 st. 3e var på väg mot en bestämd möstesplats,för att slippa vänta, så går jag min promenad själv idag.


 


ungefär så här såg jag ut i morse.... *skratt*


 N I N I S

12 kommentarer:

  1. Att försova sej e pest!! Hoppas kaffet fått fart på dej nu. Hörs.

    SvaraRadera
  2. Då har du lite extra energi i dag då? ha det gott! Kram!

    SvaraRadera
  3. hoppas du får en skön dag, kramis

    SvaraRadera
  4. jag hatar att försova mig...är konstig ett bra tag efter det...vaknar liksom inte. Jag är antagligen ganska beroende av att mina morgonrutiner följs...Önskar dig en toppendag trots försovning. En promenad tror jag är jättebra för att komma i balans igen ( nu utgår jag från mig själv igen...;-) ) kramis:-)

    SvaraRadera
  5. skrev nyss men det försvann så här kommer ett liknande en gång till med förhoppning att detta stannar kvar här hos dig:
    Usch, jag hatar att försova mig. Hela dagen är jag konstig. Jag är antagligen så beroende av mina morgonrutiner och oflexibel ;-)...önskar dig en toppendag i vart fall...kramis

    SvaraRadera
  6. 000000000000000000025 oktober 2007 kl. 12:29

    Skönt när man kan ta såna här händelser med ett skratt :D Hoppas resten av dagen går i samma anda.Kramis

    SvaraRadera
  7. sent i natt, klart att du måste få sova. Snygga rosor på förra bilden. Tänk att få en så´n kopp med kaffe med hjärta på, till frukost. Ha en bra dag och kram till dig.

    SvaraRadera
  8. Ja de e som allt går i slowmortion i järna men man lyckas få på sig kläder ändå..Nu har det inte skett på länge...peppar peppar duktig du är som kommer iväg/Bless

    SvaraRadera
  9. att försova sig! Jag tycker hela dagen blir konstig då!! Och gnällig blir jag:) Ha en bra dag kram

    SvaraRadera
  10. jag har hört att det ej e kuligt att försova sig ...... men duuuu nice bild det vart nu .... ja ja det va inge fel på förra heller ... Kram Tobbe

    SvaraRadera
  11. dagen då...*s*...brukar bli jobbigt när man försovit sig...fin bild på dig...*ler*...ha en skön kväll.kram.

    SvaraRadera
  12. Läste förlova oss, men det stod ju försov oss Hihihi! Nä det är ingen bra start på dagen, hoppas du har haft det bra idag. kram

    SvaraRadera