tisdag 23 oktober 2007

express yourself....

*Skrattar*



Ja, det funkar ju finfint det, här i expressen på bloggerian ;)


****************************************************'


Somliga har försvunnit från bloggen på sistone, visst är det tråkigt!?!


Folk man pratade med lite grann så där varje dag..


"En gäst i mitt liv" kan man säga om de flesta. Somliga stannar längre och betyder mer, än andra.


***********************************************'


 TO DAY


Har vart ut på en morgonpromend, fixade sen en nytto frukost. Spanat in, å försökt lära mej FB.


Har fortfarande papperna kvar att fylla i, samtal att ringa och avbokade tvättstugan igår. Jag var helt enkelt för trött.. Tar tvätten på torsdag i stället...


Ska kika efter uppköpare på nätet, har lite av varje att sälja av..


Så, ja det är bäst jag sätter igång med det, innan folk går på lunch.


 Jag tackar här för inlägg så länge och kikar in till er om ett tag.


K R A M

8 kommentarer:

  1. Skönt att komma in här och få le lite. "Själv är bäste dräng", tydligen. Visst blir man ledsen då bloggvänner försvinner. Ibland mycket ledsen. Jag har tvättstugan idag, avboka, nej då är eländet kvar. Ha en bra tisdag. Kram till dig.

    SvaraRadera
  2. Visst är det tråkigt när folk försvinner från bloggen, tycker också att det har varit många som inte är kvar på sistone..
    ha en trevlig dag kram

    SvaraRadera
  3. många e dom som försvinner ur våra liv här på bloggen eller liv och liv hmm JO det e som ett liv här faktiskt ...... men vet att dom som slutar blogga oftast läser runt ändå.
    Nej ingen som fyller utan ville bara göra nåt me tjejerna och baka tycker dom e kul. Ska starta dammsugaren snart sen blir det te att tvätt golven me. Ha det så fint och lycka till me det du ska sälja. Kramar Tobbe

    SvaraRadera
  4. ja det är väl snart dags för det...nån´da´...:-). Kramis...ha en toppendag :-)

    SvaraRadera
  5. ...är det trist och saknaden är stor. Vi som är kvar får vara rädda om varandra. Ha det Bäst!

    SvaraRadera
  6. Tack för kommentaren. Ja om någon känner mig så är det väl du. Mår lite bättre nu, men inte helt. Men jag är väl sån just idag, imorgon kan det vara nåt helt annat. Du på torsdag klockan 19 spelar Robin live i stan, Ska du hänga med?? M skulle gilla det. Jag ska dit, kan ju inte missa detta. Kramis Åsa

    SvaraRadera
  7. och säger ha en fin kväll..kramar...visst är det tråkigt att några försvinner som man har för vana att kolla in till....*ler*...men det dyker kanske upp några nya...*ler*...

    SvaraRadera
  8. Nu fick jag skratta lite,det kan jag behöva :-) Ja visst är det tråkigt att många försvinner,men det är väl så ibland. Sköt om dig kram

    SvaraRadera