söndag 21 oktober 2007

Åker bort

till en kompis på Lunch, underbart :) jag är inte bortskämd med att bli bortbjuden på mat, Det kan jag lova, jag är alltid den som ska stå vid spisen... men jag uppskattar sånt!


så slipper jag bli utan lunch, för det är inte gärna, som jag sitter å äter själv en söndag... lillan kommer till 17 å då planerar jag mormors köttfärs sås å spagetti + råkost.


 


Hon jag ska till ska flytta innan jul och ville bli av med lite av varje =) blev erbjuden lite smått å gott, som jag ska kika på nu då =)


En bra start på dagen kan jag verkligen tycka.


KRAM 

8 kommentarer:

  1. Jag fick äta tösas pojkväns tillagning igår och hoppas på samma idag mums/Sen är det dag s för sina egna kryddningar i möra...Ses senare/Bless

    SvaraRadera
  2. att du njöt av lunchen i fulla drag, brukar alltid smaka extra gott när någon annan står för spisaktiviteten! *L* Ha en skön kväll och så en bra start på kommande vecka förståss!

    SvaraRadera
  3. Att slippa tänka på mat ibland, och bli bortbjuden! Ha det så bra, nu väntar min middag.....Kram

    SvaraRadera
  4. Du är välkommen att bjuda mig på mat nästa helg om du vill!! Jag får inte hit barnen förrän mån å onsdag. Men om du vill så kan jag fixa den!! Nästa helg!!! SPIKAT!!! Kramis Mellis

    SvaraRadera
  5. Blir det straxt te o mackor...kram o nattis på dej..Trulsan

    SvaraRadera
  6. jag det smakade bra då...*ler*....nu ska jag krypa till kojs...natti kram...

    SvaraRadera
  7. Skönt att slippa laga lunch! Hoppas att det var något kul du fick av din vän! Alltid lika kul med nygamla saker tycker jag! Godnatt och sov så gott sen! Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. 000000000000000000021 oktober 2007 kl. 23:52

    en annan blev bjuden på midda på värdshus ida,de e inte dumt det heller ;) nu ska ja sussa,önskar dej gonatt,kram

    SvaraRadera