onsdag 17 oktober 2007

på väg

till affär´n ...


lillan vill ha lite dill å gräslöks chips å cola, å när man e sjuk så får man de av den här mamman ;) ( för de fick ja å mina syskon när vi var sjuka av våran mamma) *ler*


 


sen till midda beställde hon köttbullar å stuvade makaroner. Om de inte går så blir det blåbärs soppa .. Alltid svårt att få i henne ens något, när hon är sjuk.


salt å socker å lite fett + vätska är bra  i vilken form som helst, sådana dagar tycker jag !


Pöss å kram N

4 kommentarer:

  1. Ja vet du va jag fick av morsan när jag var sjuk å liten? Tulo. Å så lite annat gott oxå. Det ligger väl i våra gener att äta när vi är sjuka, alltså du å jag. Men krama lillan å ge henne allt hon vill ha! Kan jag fixa nåt härifrån kke??? *hhihi* Kramisar mellis

    SvaraRadera
  2. När man är sjuk :-) När jag och mina syskon va sjuka fick vi också välja vad vi ville ha :-) Hoppas hon kryar på sig! Kram

    SvaraRadera
  3. Visst så ska barnen ha det extra pyssligt när dom är sjuka. Men kul att du gör som din mamma gjorde. Hmm Blåbärssoppa, Ja det kanske också funkar när man är sjuk. Annars så är min grej Nyponsoppa. Trevlig kväll Sa Enkelt.

    SvaraRadera
  4. sååå snygg och sexy,. pyssla om henne så hon blir piggelin i gen,. kramar

    SvaraRadera