måndag 15 oktober 2007

hallojsan

Härligt! massa kanaler har jag nu... *ler* ska bara ligga  "zappa" för skoj skull i kväll tror jag!


Indisk lunch  fick jag *hihi*  bestod av bulgur, nån typ av indiska köttbullar ( åtminstone kryddblandningen) färsen var från hjort ;) matlagnings yougert med tandori kryddor


 spännande blandning va?!   Gott var det!  väntar nu på att kanalerna ska dyka upp på tv,n, fick ju som sagt kompesation, så jag får väl ta 2-3 veckors filmfrossa  *ler*  men liten ska ju inte bli utan, så jag tjata till mej  Disney channel  åt henne också, han ÅH, nu kom den!! OCH JETRIX Å NICELODION hehe! det lönar sej att bråka lite på dom å hota med att byta leverantör *blink-blink*


Ja, dessa kanaler stannar till den sista oktober, sen får vi köpa till någon barnkanal, det har jag lovat lillan...  Själv är jag inget "tvfreak" men jag tänker vara det nu, till den sista oktober ;)


TV tv tv.. *S* tänk förr, då var man nöjd med "drutten å jena" på  tv det fanns inge annat att välja på heller...


Kanske därför man är nöjd med att göra annat än att sitta kika på tv.


Nu ska jag börja med middagen, den blir färggrann idag,


pasta barilla med olika färger (spenat tomat å naturell) de vet INTE lillan, den är bara FIN i hennes ögon, i mammas är den Lite nyttigare... *L*


Till det ska jag göra ungsbakad lax och hummer sås.. yammie! tror de blir en god blandning...


upptäckte just att jag fick 6 stycken olika tv 1000 kanaler Wow!! hihi!!


Må så gott  å kramisar från fröken Ninis

3 kommentarer:

  1. du vet att man får fyrkantiga ögon efter ett tag va???
    kramisar från umeå

    SvaraRadera
  2. inte illa ... men hur ska du hinna med ??
    Jösses jag tycker det e nog me mina 3 kanaler ....... Kramen Tobbe

    SvaraRadera
  3. Där lät jättegott...mums...smaklig måltid...kram Trulsan

    SvaraRadera