fredag 26 oktober 2007

nästan så jag blir rädd själv..


hur kunde jag måla lillan så här??


 ser ju hemst ut! ( hon är dessutom mycket skicklig på skådespel...)


Usch... !      men men .. de ÄR ju Det som är MENINGEN =)


Är det Halloweenparty så är det...


Hon fick ta en alvedon innan hon gick, för hon är inte pigg direkt.. Dock inte så dålig, som den där bilden kan tyda på....!


Ryser av tanken!


Hon gick tidigare för att assistera lekledare på festen, för lågstadiet.. =)


 


 Min dag väl vart bra, runt 21:30 ska jag hämta den dära otäckingen på bilden, å tvätta av henne så jag känner igen henne igen... =)


Hon åker till pappan i morgon,  å då ska mamman här, på egofest!


Vi är ett gäng tjejer som träffas å äter, kacklar , dricker å färgar hår, skrattar å donar  =)


det ser jag fram emot...


Hoppas ni har det bra och får tillfälle att njuta av helgen !


                                            K R A M


                                                    N

4 kommentarer:

  1. hon ser onekligen..inte levande ut!!*ler*...Visst är det kul att ha hårfixarkväll...vi är några tjejer som brukar ha det också..ibland så är det sminkkväll ibland hårfixarkväll...kul är det iallafall!*ler* Ha en skön o lugn kväll nu! Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Det låter med ego-fest! Jag får ha en för mej själv, här i magsjuke karantänen! Kramiz

    SvaraRadera
  3. färga håret, eller raka av allt. Ni får ha de så kul.... Kramar till dej!!!

    SvaraRadera
  4. Hde en disskusion med lilltösa om hallowen..Aldrig tyckt om det..men förra året var hon häxa tror jag..Jag gillar inte att bli skrämd hehehe..Har inte hört något om hallowen fest ännu hos någon så det blir väl att gå ute o knacka dörr för dem..Ha gött på tjejkvällen../Bless

    SvaraRadera