fredag 12 oktober 2007

En Fredagsfräckis! ;)




Per och Erik var tvillingar. Per ägde en gammal skabbig eka. Det råkade sig så att Pers båt sjönk samma dag som Eriks fru dog.
Några dagar senare mötte en snäll gammal dam Per, men misstog honom för Erik.

Hon sa: "Jag är hemskt ledsen att höra om din förlust, det måste kännas förfärligt."

Per trodde att damen menade hans båt och svarade: "Nja, det var väl inte så farligt.  Faktum är att jag är ganska glad att slippa henne.
Hon var genomrutten från första början.  Underdelen var alldeles sönderriven och hon luktade som en gammal död fisk.  Hon läckte hela tiden och hade en stor spricka baktill och ett präktigt hål framtill.
Varje gång jag använde henne blev hålet större och hon läckte mer och mer.  Jag antar att det som till sist gjorde slut på henne var att jag hyrde ut henne till fyra killar  som ville ha lite kul. Jag varnade dem att hon var i rätt dåligt skick men de ville ha henne ändå.
Idioterna försökte komma in i henne på samma gång så hon sprack mitt itu.  Men det är inte hela världen, det är väl bara att kolla annonserna för att hitta en ny."

Damen svimmade!


***********************************************


 


Tjeena!


Härligt att man fått en beundrare här, som gillar tårta å köttbullar ;) hehe!


Livsnjutaren, självklart är man en kulturell bevarare  En köttsbullsrullerska! :)


Å Ume, jodå Tvättstugan.. Jag är där då å då ;)


Japp bless, som ett fint vin är jag, bättre å bättre med åren =)


alla andra, kram å tack för kommentarerna ;)


Nu är det snart dax för IDOL på tv, å jag har lillan hemma tills i morron, så kvällen är bokad.


Lika så är morgondagen, ifall vi inte syns på ett tag.


Ha en fin fin helg å KRAM från mej!N


 

10 kommentarer:

  1. Ville bara önska en trevlig helg! Och jag gillar fortfarande profilfotot! Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. tack tack och nu startar Idol ..... Kram Tobbe (oxså nånstans vid mälaren)

    SvaraRadera
  3. ...Idol...förstår jag här;) Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  4. Idag har jag sett ett helt program av idol kors i taket...Får väl inte missa resten heller..men lilltösa håller ordning på mig idag /Natti sen/Bless

    SvaraRadera
  5. Den va rolig!
    Önskar dig en trevlig helg! Hoppas du gör nåt skoj! / krammiz

    SvaraRadera
  6. Fy...vilken rå!!! Hoppas att du har haft en bra kväll! Godnatt och sov så gott! Kraam på dig!

    SvaraRadera
  7. å rå .. de var den ju åxå man måste tänka eka eka eka... :) gonatt!!

    SvaraRadera
  8. Jag kollade bara första delen på idol, sen var det gonatt........ nu ska jag dricka kaffe, har inte hunnit det än. Du får hälsa C när hon ko,,er. Drick inte så mycket nu, eller inte alls, varför inte???
    Kramisar Mellis

    SvaraRadera
  9. Går morgonronden och fick ett gott skratt....försökte tänka EKA hela tiden men ibland spårade jag ur!?!?!? Arbetsskada?
    Ha en skön helg! Kram!

    SvaraRadera
  10. härlig helg....*ler*...med allt var du tar dig för med..kram.

    SvaraRadera