lördag 20 oktober 2007

LÖRDAG!

Lördagen började runt 10:30 för oss, vi hade en lång skön sovmorgon..


Drog upp persiennen och solen sken rätt in på sängen.


Man blir glad av solsken J


Åh, jag längtar utomlands..


Fixade kaffe, tele ringde, Blev bestämt att A åker till pappa idag tills i morgon... Läste tidningen å A fick tillstånd att måla mammas alla 20 naglar i olika färger J Jisses.. så de ser ut…  HAHA!


Tänkte ut och köpa höst skor till henne idag, skopunkten är bra, så det blir en vända dit.


Nya Rocklunda har invigning idag också (där  kommer visst någon uttagning till melodifestivalen 08 att äga rum  också, biljetterna rök samma dag som de släpptes!)


Lördags godis, det Köpte jag ju igår, så det räcker för hela helgen.. va ju sånt erbjudande, ta 2 chipspåsar å betala för en typ J


Klart det.. Att jag köper! Olw …för att du älskar det goda… SANT!


Eller hur systeryster blink


 


För att vara på säkra sidan, fortsätter jag att skriva via words, så mina inlägg inte kan försvinna. Men nu försvinner jag, via er och sen ut, på lördags shopping!


Undrar vad jag ska unna mej en oplanerat barnledig lördagskväll då :/


P&K Ninis


8 kommentarer:

  1. 000000000000000000020 oktober 2007 kl. 17:40

    av varje barnledig minut ;) Hoppas du kan hitta på nåt kul,givande och intressant.Kramis /K

    SvaraRadera
  2. Ja...ibland så syns inte mina kommentarer...då skriver jag en ny.. och vips!!!! så finns det första där...helsnurrigt!!*skrattar*..ha en kul shoppingsväng!! Kraam på dig!

    SvaraRadera
  3. Rå om dig en stund! hoppas du hittar på nåt skoj eller varför inte bara vara? det kan va skönt det med. Ha en härlig lördag. Kram

    SvaraRadera
  4. Att kopiera det man skriver eller kommenterar är alltid mycket bra. Skulle det inte komma upp så kan man enkelt klistra in det igen. Att som du ninis skriva det i words funkar också...........När man har kommenterat och det inte dyker upp, klicka på REFRESH knappen, da slipper samma kommentar komma in flera gånger.

    SvaraRadera
  5. Hoppas du har det härligt! Nattakramar

    SvaraRadera
  6. några skor?....här hittade vi inte några som passade men däremot en massa kläder...*s*...alltid något...blir ett nytt försök på sko fronten en annan gång då....*ler*...kram och sov gott.

    SvaraRadera