onsdag 3 oktober 2007

nu ska ni få se på mina bullar ;)

 


vi får ju inte glömma kanelbullensdag i morron ;)


 


Har under dagen varit på promenad ute i spåret, så skönt i skogen!


Man längtar bort från storstan ibland å ganska ofta.. Jag är en sån där lantlolla *S* i grund å botten, å det går inte ur mej, för det är en del av mej!


Snart ska jag köra ner flickorna på disco freestylen men före det, känner jag för en kopp kaffe, å en Kanel bulle. *ler*


recept på just dom där bullarna, finns i min andra blogg!


KRAM KRAM


 

5 kommentarer:

  1. De där såg riktigt mumsiga ut...synd att jag inte kan äta dem, annarshade jag kommit och hjälpt dig med det...*ler*...Riktigt rolig rubrik...*skrattar*...Ha de´!Kram!

    SvaraRadera
  2. Såg rubriken och RUSADE hit! Jaså, såååna bullar *skrattar* vet du? Jag är faktiskt oxå en fena på bullar! Kramarna!

    SvaraRadera
  3. ser gott ut...*ler*...jaha ja en liten lantis...*s*...men det är bra...det är inge fel på oss....*s*....ha en fin kväll..kram....och käka inte för många bullar...*s*...

    SvaraRadera
  4. kunna baka så små bullar...jag är faktiskt också en fena på att baka bullar...men inga små, för det kan jag inte!!*ler* De jäser som sjutton och sen så är de stora som tefat!! Kram!

    SvaraRadera
  5. lite kaffe till gött!

    SvaraRadera