tisdag 30 oktober 2007

morning!

 


Nyvaken, somnade sent igår.


8,5 grader varmt ute & ganska ljust för att va den 30 oktober.


 


I dag är det ett år sedan jag införskaffade denna lägenhet.. =)


Tiden går så fort..


 


Massage ja Lotten, det vore väl så skönt att få en gång i veckan..


I vårt kalla land är det många har led värk och är stela.


Tror alla skulle må så mycket bättre av regelbunden massage!


Har en tanke om att utbilda mej till taktilstimulerare, bli så kallad berörings pedagog.


Det är en mjukare massage variant. Mycket behaglig..


 


Sis & tobbe, Besöket jag skulle få av (fniss)”En mamma med barnen” uteblev tyvärr. Blir mer troligt en annan dag i veckan.


Idag är det tvättstugepass igen.. Har legat på latsidan..


Ninis

4 kommentarer:

  1. ...har de flesta på mitt jobb utbildning på. Dessvärre inte jag, har lite svårt för det där med beröring! Det är dock mycket uppskattat har jag förstått! Kram!

    SvaraRadera
  2. Tvätta på , här e huset hänger det tvätt överallt..Solen har kommit tillK-D igen/Bless

    SvaraRadera
  3. fortsatt fin dag...mellan tvättmaskinerna...*skrattar*..kramar.

    SvaraRadera
  4. du e goooo du .... som vi undrat vem det va ;-)
    Puss Tobbe

    SvaraRadera