fredag 19 oktober 2007

*ler* försöker igen...

Nu gör jag som så, att jag skriver i word, då har jag ju min text kvar J får se då.. Visst var jag borta länge :P


Nej, kan ju inte det… saknar ju er också, å att vara saknad, gör ju självklart att jag försöker lite extra J


Har städat under em. skönt när det är klart, bara sätta sej ner å njuta.


Käkade kokt falukorv, kokt potatis å pepparrots sås till middag. En av lillans favvorätter ..


Nu väntar vi på IDOL , vi håller på Amanda så klart! Hon är lite check!  L


Innan det börjar så måste vi ut och susa förbi kiosken, HUR kunde jag glömma godiset???!!! J


 



 


Ses snart! P&k Ninis

9 kommentarer:

  1. snälla hur i helvete kunde ni äta det ???? Va utan mig !!!
    Så in i hele friden läääänge sedan man åt det ohhh pepparrotsås gud sååååå goooott ....... jag e såld .......

    SvaraRadera
  2. kunde ni glömma godiset! Fy på sej! hihi! nattakram

    SvaraRadera
  3. Hopplöst när bloggen strular inte kul alls. Ha en fortsatt trevlig kväll...kram

    SvaraRadera
  4. inte glömma godiset =) Ser att du oxo har kämpat med bloggen.. De är inte kul. Vet du, det kommer inte bli nån bättring heller... Man får skriva i word eller nåt annat så det finns kvar för rätt va de är så har allt försvunnit ut i cybern... Själv håller jag på Daniel, han är ju härifrån *S* Sussa gott kramelikram o trevlig helg

    SvaraRadera
  5. Ja jag tycker att det låter alldeles ypperligt att fara till E-tuna å bada hahahahaha.............. HAJAR LÄGET sis!!!
    Ha det bra nu, det är lördag idag! Åsa

    SvaraRadera
  6. Skäms på dig...glömma godiset...*skrattar*...Hoppas ni får en härlig lördag du och "Skruttan"!//Kram till er båda!

    SvaraRadera
  7. Det är inte lätt...glömma godiset det blir ju ett himla liv då..kram

    SvaraRadera
  8. din syster har lämnat en kommentar hos mig i en av bloggarna .... hihi ...... ja ja ..... vet ej va man ska säga om det ..... haha .... ha en fin Lördag och duuuu glöm inte att idag så FÅR man äta godis .... Pussar Tobbe

    SvaraRadera
  9. Det finns annat som e gott, men när man glömmer köpa längtar man ju så mycket mer hehe/Bless

    SvaraRadera