onsdag 17 oktober 2007

Snart så

 


tv tittande väntar, har just gjort upp en tittarplan ;) *S*


Å bonde söker fru till att börja med.


Lillan är lite bättre, skumt med feber bara å lite huvudvärk, det har inte blivit sämre, men hon får vara hemma i morgon också.


Ätit har vi gjort å diskat med.. Å badat också! Dessutom har jag snart stickat ett par benvärmare klart, åt A och lärt henne att virka.


Hon har nog virkat rakt på 15 meter nu *haha*


dax att avsluta den och lära henne vända så kanske det blir en grytlapp till jul ;)


Hmmm.. tänkte just på en sak! 17 en sån husa man är.. stickar och virkar, rullar köttbullar, å bakar bullar  passar upp och tvättar..


Jobba.. hur ska jag hinna med det? *ler*


 


Nu till nå helt annat..


Det har vart en massa bilder och snack här om snyggingar hit å dit, så jag tänkte dra ett strå till stacken *ler* å visa hur jag tycker en snygging KAN se ut ;)


se å NJUT..



Det här är en riktig karl det *S*



BRUCE WILLIS!! *ler*

7 kommentarer:

  1. Så då e det kört för en annan alltså me allt hår så typiskt du som kan så mye .... ja ja man får väl ta det som det e men jag VILL ha bullar och hemrullade köttbullar juuuu ..... fanken oxså ..... men du jag slänger ut en limpa te dig ändå ..... Kram Tobbe

    SvaraRadera
  2. ...önskar dej en god kväll! Visste du förresten att jag är en exakt kopia av Bruce Willis, fast snyggare! Kram!

    SvaraRadera
  3. Det är en riktig goding de...hihi...håller me...kram

    SvaraRadera
  4. Bruce Willis...han går inte av förhackor! Du låter lika huslig som mig, jag broderar oxå. Ett under att vi hinner med bloggen och jag har även fastnat i facebook. Tänk vad vi är snabba och duktiga som hinner med allt. Oj då, där kom det en dammråtta fram. Kram kram å tack för BYEBYE

    SvaraRadera
  5. Jag kan lätt hitta en till!!!! Kramisar du får glutta in till mig!

    SvaraRadera
  6. Se you to morrow! Mellis

    SvaraRadera
  7. hos Åsa, hon är tokig! Skickade en video med Persbrandt, till mej på fb! Jag får kväljningar av honom. Hahaha! Men Bruce däremot, stoppar jag gärna under täcket! Nattakramar

    SvaraRadera