måndag 1 oktober 2007

go kväll

Har just stått bara 10 minuter på crosstrainern å ja blir helt slut å svettig på ryggen.. de måste va en bra maskin.. jag ska börja så där tänkte jag. 10 minuter första veckan, 15 nästa osv. för jag måste ha världens sämsta kondis just nu.. men det är skönt att bli svettig på ryggen =) 2 km. 50 kacl. 10 min puls på 85 :/ inge bra.. så ni kan ju förstå att de e i mitt fall bäst att ta de lugnt till en start. men jag ska tanka in lite hårdrock i mp3an sen jäklar ska här tränas! =)


Hoppas jag fortsätter med det =)


dax för situpsen sen ner i badet en sväng för relax.


all träning utöver det vanliga är säkerligen bra, i guess!


kram å tack för era kommentarerunder mitt förra inlägg !


gokväll

6 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bra, det tror jag verkligen, för det ÄR skönt att motionera. Tänkte ringa dig nu. puss å kram storsis

    SvaraRadera
  2. Jag kom aldrig upp imorse när jag skulle träna. Haft full rulle idag. Ha det kram

    SvaraRadera
  3. Sov så gott! Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. ...jag vet vad en crosstrainer är...och jovisst, maken hade även en sån...ska testa den tror jag...kanske...eventuellt...men du vet ju hur jag är...inte lat,bara bekväm!! Sov gott och dröm sött!!//Kram!

    SvaraRadera
  5. En STOR kram till dig å jag hoppas du får en underbar tisdag!!
    Tack för att du finns. Gullig är du oxå. Kan inte låta bli att tänka på när du va liten, 2år ungefär.
    Då du hade ditt lilla paraply å sjöng "det äj sol fast det jegnaj"
    Kramar om dig!! Stora sis

    SvaraRadera
  6. Körde hårt i början, men sedan har det blivit mindre och mindre tid på den..
    Måste skärpa till mig...

    Hej då, igen!

    SvaraRadera