fredag 26 oktober 2007

Heeej !


       ALLT ÄR VACKERT SOM SES MED KÄRLEKENS ÖGON


 


Den här Dagen har vart alldelens okej faktiskt.


Hela eftermiddagen har dessvärre ägnats åt läxläsning.. Det är inte som när jag gick i 4e klass kan jag lova!


 Nej nu handlar det 95% om eget ansvar och arbete...


Det bästa med läxläsning är att man själv får friska upp sina kunskaper..


 


Det var ju inte igår man satt i skolbänken direkt..


Det är faktist en himla massa år sedan..


 


Nu ska den här bruttan hoppa i bingen å dra nå gammalt över sej tills i morgon bitti.. Bäst att knoppa i tid, annars kan det hända att jag försover mej i morgon å de går inte för sej =)


 

                * KRAM  från  NINIS *

3 kommentarer:

  1. hur det e det där me läxor ... dottern går ju i 3an och fröken brukar fråga mig om jag vill ha extra papper att träna på för hon märker när jag hjälp te me läxorna ... då e det jobbigt ;-)
    Kram och sov så där underbart länge i morrn me hahahah

    SvaraRadera
  2. Klart det blir fler tillfällen!! Å det var så jävla bra ska du veta!!! Din systerson ska du vara stolt över OCH det andra små busarna fick jag ju oxå träffa. Storis barn . Jättemysigt. Ha det så bra idag Kramis Åsa

    SvaraRadera
  3. du vaknade i tid idag:))
    Ocj jag önskar dig en härlig fredag, kramis

    SvaraRadera