torsdag 25 oktober 2007

godnatt sov gott

Tänd ett ljus för olika ting!


 


 


Vitt - använd vitljus ifall du e osäker, rening, healing,beskydd


Rött-mod,passion,kroppsliga energier


Rosa-medlidande,Vänskap,kärleksbesvärjelser


Grönt-pengar,arbete,välstånd


Orange-glädje,attraktion,energi


Blått- healing,fysisk energi,sömn o ro, känslor


Lila-mot sjukdomar,starkt beskydd,spirituellt,bryta förtrollningar/besvärjelser


Brunt- bra för stabilitet


Svart-bli av med avundsjuka, dåliga ovanor, negativ energier

(källa: okänd)

3 kommentarer:

  1. på va det va ju ... om män som misshandlas av sina fruar ... det va det jag skulle skriva om .... tar det i morgon .... Godnatt på dig ... ser att jag måste köpa en hel hög me olika ljus i morrn ... Kramar i massor Tobbe

    SvaraRadera
  2. ...vänder upp och ned på en ugnsplåt och tänder allihop! Sussa så sött!

    SvaraRadera
  3. måste nana nu fastän det är skönt att sitta här när alla snusar i sina sängar..Jag tände ett brunt ljus och det lukta choklad jag stod inte ut med lukten hehe..blä det fick åka ner i soperna, så där rök stabiliteten , men jag reder mig nog ändå/Gonatt ninis

    SvaraRadera