måndag 15 oktober 2007

god förmiddag!

En mörk höstdag.


Här sitter jag med mitt kaffe och piggnar så sakta till.


En dag som denna är det bara björkens gula löv som lyser..


 


För mej känns dagen i dag ändå ljus.


Brevbäraren kom äntligen med den Avi jag har väntat sååå länge på


men nu, äntligen har vi fått en ny dosa till tv,n!=)


Mycket strul innan, har det varit... Vi har verkligen fått vänta på den.


Jag bad om lite kompensation så, vi får ett par gratis kanaler de var ju juste! ;)


Ska ut och handla innan lilla gumman kommer hem från pappa, och självklart koppla in dosan samt ringa om kanal utbudet.


Lite andra samtal också, måste jag uträtta..


KRAM!! ha en fin måndag.

2 kommentarer:

  1. Att den äntligen kom,dosan. Hoppas du hinner med allt,ha det gött.kram

    SvaraRadera
  2. ...det är ju livskris det!*skrattar* Kram till dej!

    SvaraRadera