söndag 14 oktober 2007

tänkte bara säga


Kram ninis =0)

6 kommentarer:

  1. Go natt på dej! Kramizar

    SvaraRadera
  2. Jag diskuterade religion med en klok muslim en gång. Han sa: tänk dej världen som en stor sal med stora fönster. Vid varje fönster står en grupp människor och tittar ut mot den skinande solen. En grupp säger -vi ser solen, den riktiga solen! en annan grupp säer -nej, det är vi som ser den riktiga solen! Och så är det ju på något sätt! Han menade att vi alla har samma gud, vi ser bara gud från olika vinklar och har olika namn på honom/henne.
    Sov så gott! Och du: det har löst sej, jag är så lättad!

    SvaraRadera
  3. Fina ord o sanna! Må så gott nu o ha en fin vecka o så kramar!

    SvaraRadera
  4. Ja, jag är inne igen, även om min mage säger nåt annat. Men va fan det är smällar man får ta. Ha det bäst så ringer jag på e.m Kramis Mellis.

    SvaraRadera
  5. Du är bra rolig...först historien om båten...hahaha...och sen tycka om en söndag, när det REGNAR...*skrattar*...Tycker om dig!//Kram!

    SvaraRadera
  6. här får man vänta på att det skrivs nåt fast klockan e så mye redan .... nu ska jag slänga mig i sängen ;-)
    Pussar Tobbe

    SvaraRadera