onsdag 24 oktober 2007

Godmorgon!


Hoppas just du mår alldelens utmärkt idag!


 


 


Det gjorde inte min lilla denna morgon.. Hon hade ont i armarna (efter hårdkörning på gymnastiken igår troligtvis)...


Hon hade Ont i munnen också. orsaken 2 stora röda blåsor. stackars lillan..


Vi skulle till Hud dr. idag, men en hudförändring som kliar och har förändrats.


Vi har väntat sedan April på den remissen.... skola hade fått info. om att skicka hem henne på fm. Men NU ringde telefonen, med nya besked.. Dr. är sjuk =(   (Å det får jag veta nu?? )


Hur ska denna dag sluta?


Måste klä på mej , kila in på affär´n och köpa zendium tandkräm mot blåsor, och sen kila iväg till skolan med information..


 


själv har jag inte hunnit känna efter hur jag mår ännu denna dag =)


kram kram N


 


 


 

9 kommentarer:

  1. hoppas att du mår bra trots allt ..... tycker synd om den lilla .... krama om henne från mig ..... och ha en bra dag Puss Tobbe

    SvaraRadera
  2. efter så mycket det blir oftast bra då hehe..Ja dessa blåser kommer titt som tätt men inte så mycket att göra nått åt..Kanske en lite förkylning på G eller lite stress/Kramen idag bless

    SvaraRadera
  3. Inte trevlig med blåsor i munnen!! Hoppas du får en bra dag! Här är det rengigt men det var iaf 12 grader i morse..
    Dags att jobba lite , kram

    SvaraRadera
  4. Rörig morgon du ha...stackare...du skulle behäva vinna en lååång solsemester!!!*ler* JAg hoppas att du, när du kännt efter känner att det är en kanondag!! Kram på dig!

    SvaraRadera
  5. tjejen nyfiken på hur det gått me dottern ju ....... ja ja okey då och hur det e me dig ;-) Kram Tobbe

    SvaraRadera
  6. du fick en bra dag trots allt...*ler*..och att blåsorna inte gör lika ont nu på tösen...*ler*...ha en fin kväll..kramar.

    SvaraRadera
  7. att du har haft en bra dag fast det strulade till sig.
    stackars din lilla tös,inget roligt med blåsor...tror du inte att glass hjälper:p
    kram från umeå

    SvaraRadera
  8. Ska nog bli skön för dej, efter en sån dag som idag*L*. De kan ju bara bli värre*S*... Kram till dej..

    SvaraRadera
  9. Hoppas allt gått bra! Jag var nästan hemma hos dig idag, var på möte med min fd man å hans fru kom inte, men vi surrade i telefon hon å jag å det gick jättebra. Är dyngtrött nu. Hoppas du kan somna glöm inte att ftlla på energierna nerifrån å upp. Kramisar Mellan

    SvaraRadera