onsdag 17 oktober 2007

godagens!

 


 


 


Vi sov till halv 10 båda 2 denna morgon. Skönt med sovmorgon tyckte vi även om det är på grund av tråkig orsak...


Själv är jag frisk, men A har feber... Inget annat.. märkligt, brukar ju ha ont i halsen eller nått sånt, men ingenting förutom att huden ömmar av febern.


Ska fråga henne vad hon önskar äta och göra i dag, kanske blir något sällskapsspel och så tv så klart. Nu kom barnkanalerna till stoor nytta ;)



ett sommarminne citronmeliss och persilja på min balkong.


Ha en bra onsdag och ät mycket satsumas mot förkylningar å annat! Vinter kräksjukan har kommit till mellan sverige, Vi brukar klara oss från den och hoppas det blir så även detta år.


Kikar in till er senare, tack för inläggen. KRAMIZ / N

2 kommentarer:

  1. mprgon på dig o ha en fin persiljedag o kram! jag har också växande krydor på balkongen! Fint.

    SvaraRadera
  2. Vill jag också ha! Det skulle jag behöva just nu :-( Har inte varit min vecka alls. Ha det gött. kram

    SvaraRadera