tisdag 9 oktober 2007

I dag bjuder jag på "cyberspejsigt" tårtkalas!!

Tack för grattulationerna som redan kommit, värst vad ni är uppmärksamma *ler*


 Nåra ljus behövs inte i min tårta, nu när man fyller hela 37år.. Det är det lika bra att vaxa hela tårtan istället ;)


Jag köpte ingen grädde igår,så jag ska sticka till affär´n nu och köpa vad som behövs för att smälla ihop en tårta, men min     favorit det är Schwarzwaldtårta med nötbotten grädde och choklad ! 


Min dag började utmärkt!  Fick kaffe på sängen i morse! sång och blommor som lillan själv hade tillverkat, av piprensare och olika färgade papper fick också ett par nya lila tofflor med fotcreme och fotscrub  till =)  Ett egentillverkat godishalsband och en "hemlig fjäder" som jag skulle viska mina hemlisar till, så blev allt bra stod  det =) Hon har härlig fantasi!    KRAMAR  från 37:an ninis *ler*


 

8 kommentarer:

  1. kommer att få en underbar dag idag tror jag! Låter ju som du fick fin fina presenter på morgonen.
    Vilken fin profilbild du lagt upp!
    Kram vännen

    SvaraRadera
  2. Hoppas din dag blir som du önskar, Kram

    SvaraRadera
  3. ...som vi säger här i det internationella EU. Din nya profilbild var TOPPEN! Vilken pangbrud! Kram!

    SvaraRadera
  4. Ninis Ha en under födelsedag stoorkramen skickar jag till dig i present/Bless you.

    SvaraRadera
  5. även om vi har pratats vid någon gång. Ha en riktigt bra dag.

    SvaraRadera
  6. "lilla" fröken*S* du e ju rena ungdomen du....
    jag tar gärna lite tårta jag
    ha en riktigt fin dag...
    stor gräddig kram från umeå

    SvaraRadera
  7. o stämmer in i grattiskören! Ha en trevlig födeösedag!kram

    SvaraRadera
  8. Denna härliga tjej fyller idag. Ha en jättefin födelsedag! kram

    SvaraRadera