söndag 21 oktober 2007

Jag Lovar!

jag ska inte skicka en sådan till dej livsnjutaren, du ska få njuta av livet å inte behöva bli besviken via luriga telefonsamtal ;)


Godmorgon sis! Jag vaknade å kände mej trött trist men sant, å det var inte det minsta alkohol i blodet som var orsaken, nej lite dålig sömn. Sen ringde A´s mobil, OJ då.. det hemliga nummret uppenbarade sej genom en felringning *tack till dom där uppe* *fniss*


 


Jag kom upp runt 10 idag, med många vakna stunder under natten orsakat av,, jaaa.. vad vet jag!


Nu ska jag försöka hitta diskbänken... blir väl en halvtimmas filosoferande med händerna i varmvatten kan jag tippa.


Å när det är gjort, då vet jag inte vad jag ska göra =)Återkommer om det lite senare


jösses vad ja nyser idag.. fryser åxå INTE BLI SJUK.... vill inte ska äta massa satsumas idag =)


 


P&K ninis


 


skulle ha en bild här men.. de funka inte

2 kommentarer:

  1. Jag har nysit inatt..*skrattar*...då satt min yngsta dotter på toan och hade lite problrm med magen...så nys.."prosit" hörde jag från toan..tack!! (förvirrat va??!) men så här lät det ungefär 10-12 ggr...atjo!!.."prosit"..tack! atjo!!.."prosit" ..tack!! atjo!!..."prosit"..tack!! *skrattar*...jag håller nog fortfarande (har väntat ett tag) på att åka på en förkylning! Ha en jättebra dag! Kraam på dig!

    SvaraRadera
  2. MaatKaRe vlev av med sin bild för ett tag sedan och sen har jag tänkt på henne varje gång jag ser en ko!...hahaha..det var storyn...

    SvaraRadera