tisdag 30 oktober 2007

Fick 10 rosor till dörren nyss!

 


=) jätte fina.. Min snälla granne som gav mej dom.


Det var hon som skulle ha dom, å inte jag kan jag tycka.. I går kväll ringde det på dörren runt 21:30..


Det var granntanten på 50+ 


Hel blodig om armen...!!


Jösses både jag å A fick en smärre chock..


Hon behövde skjuts till akuten, och SJÄLVKLART fick hon det..


Det dröjde och A mådde ganska dåligt av synen på så mycket blod, så hon hade ont i magen och mådde pyton.


Vi åkte hem efter att ha suttit i väntrummet en 3 kvart.. Allsköns blandning av patienter väntade å det luktade både rök å fylla på akutmottagningens väntrum. I korridoren sprang en å annan fylltratt med blod överallt å där stod också 2 poliser..


Det var bara för mycket för min tio åring, så granngumman fick ta sjuktransport hem.. Hon återvände när vi hade somnat för natten


Jag ringde på idag för att höra hur det var med henne, och hon hade ett stort å genom blodigt bandage på sej. Hon hade sytt runt 15 stygn och det var både brett och djupt..


Stackars! De va väl hon som skulle ha blommor... Men visst vart jag glad, snacka om att visa uppskattning!


Jag ska köpa en ros till henne också, för jag tycker synd om henne..


 


Lustigt nog hade jag just skjutit iväg ett kedjemail, om att få lite lycka, å sen fick jag inom en timma 10 rosor till min dörr! *ler*


Ödet eller vad säger man!

KRAM!!

2 kommentarer:

  1. Det är tur att du finns!...;)....Kram!

    SvaraRadera
  2. tänkte samma sak där tur att du finns ja .... Kram Tobbe

    SvaraRadera