tisdag 30 oktober 2007

sov sött

de va bara de jag ville säga =)kram ninis

8 kommentarer:

  1. Du är så gullig!*ler* Godnatt och sov så gott!! Kraaam!

    SvaraRadera
  2. grannen som fick dom..(rosorna)
    Men du får ett knippe fina rosor av mej,, om du vill.. Kramen

    SvaraRadera
  3. Hoppas du sovit gott. Snällt att man kan ställa upp för varann. Klart du skulle ha rosor, visar sn tacksamhet :-) Men jag håller med hon behöver blommor hon med :-) Ha en bra dag. kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas du sovit gott. Jag gick upp halv 5 nja iallafall en halvtimma senare än igår hahaha det är skönt att ungarna kommer idag, jag är tacksam för det. Vi höres på fonen, om det inte blir nåt bad i E tuna kan vi väl göra nåt annat då. Vi kan dra ut till järndammen å grilla korv allihop, Om jag får skjuts till sala å du möter mig nånstans så kan vi ju alltid hitta på nånting?? Ha en bra dag Mellis

    SvaraRadera
  5. Granntanten ringde ju på rätt dörr du är ju van!!! Hon kanske inte försökte dra ifrån läkaren el nåt, men hade hon det så hade ju du fixar det oxå hahahaha.............. Undrar i mitt stilla sinne hur många rosor jag är skyldig dig egentligen?? Kramisar på dig!!!

    SvaraRadera
  6. Tittar in och önskar dig en trevlig dag!!kram

    SvaraRadera
  7. min vän hoppas ni har det bra/blessing

    SvaraRadera