lördag 27 oktober 2007

Kikar in..

För att önska er alla en fin fin lördag.


Här vaknade vi tidigt i morse, redan kl.08:00 satte jag igång kaffebryggaren, när de var klart och lillan fått det hon behövde, så la jag mej igen med morgontidningen.. skönt skönt.. Länge låg jag å hon också, men va gör väl det, vi har ju ledigt å är inte pigga nån av oss.. Huvudvärk för min del (Å syster min,, cola var allt jag drack, så det är inte av den orsaken)


A känner också av huvudvärk och magvärk, lätt feber och jobbiga luftrörs problem =(


Hon vill ändå till sin pappa, men återkommer hem redan i morgon. Det är ju höstlov så varför gå upp i ottan för att komma till våran stad, när pappa ska åka å jobba...


Nu ska jag in i duschen och förbereda mej för egokväll med tjejerna måste packa ner olika ting till det som ska färgas *S*


Må så så jätte bra nu, jag kikar in i morgon till er eftersom nu är det ont om tid. Men en KRAM här, från mej.. Det bjuder jag på =)


Vink vink

11 kommentarer:

  1. Tänkte ju dyka förbi idag, men jag har oxå ont i skallen, har haft det i flers dygn nu. Orkar knappt sitta här. Men ha det så bra ikväll å hälsa M å pappan! Kramis mellan

    SvaraRadera
  2. mycket nu i flunsatider... Hoppas ni piggnar till snart. Inte roligt att må sump heller. Ha en riktigt go kväll. Kram kram

    SvaraRadera
  3. vi kan dela på honom hehehe

    SvaraRadera
  4. Vadå Thaimassage?? har du haft besök från E-tuna hahahahaha.
    Nä nu får du kliva upp å berätta. Du har såna konstiga intressen syster min! :-)) Nä jag bara skojade, ring mig idag! JAG VILL DET! Kramis mellis

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du hade trevligt igår och att du blev bra i håret!!*ler* Ha en skön sovautdag idag! Kraam på dig!

    SvaraRadera
  6. Hoppas att ni alla mår bra nu, huvudvärk, magvärk och feber puts väck. Så önskar jag en fin söndag. Kram!

    SvaraRadera
  7. pchha ! Du hr ju fått en hel timme extra! Kram på dej!

    SvaraRadera
  8. ...betyder "upp och hoppa"! Mitt tangentbord har fått tuppjuck!

    SvaraRadera
  9. dagar har jag och tösa bara varit själva o gosat, så värdefullt..Nu skall hon leka med en kompis och det är precis i rättan tid..hehe/Bless

    SvaraRadera
  10. Går söndagsronden och kom på att jag glömt ställa om klockan.
    Så nu får jag en timma X-tra idag, härligt! Huvudvärk har jag haft i 25 år men är numera nästan helt befriad...de var de jävla hormonerna som rusade runt i kroppen. Kramis!

    SvaraRadera
  11. Hoppas ni hade trevligt igår!!Kram!

    SvaraRadera