måndag 29 oktober 2007

god morgon!

 


Vaknade ganska nyss till en grå å blöt dag.


Jag känner i kroppen att jag fått Thaibehandling som jag inte är van vid.. ont lite här å där, men de kan vara så att bli tillrättabruten *S*


I dag på em. har jag första besök hos sjukgym. Det känns bra, att få hjälp att "komma i form"


A är ännu sjuk och genomsnorig med hosta..Får se om det kan bli nå Äventyrsbadhus denna vecka.. Tråkigt nu när höstlovet är här, att behöva vara sjuk... Hon vägrar dessutom att ta mediciner.


Det har hon börjat med på senare tid..Har alltid gått så bra förut =(


Så vad ska jag göra? mollipect å lepheton smakar skitilla..


 


Åsså lite kloka ord.


 kram N


 


 

9 kommentarer:

  1. hon hinner krya på sig då....*ler*...ska också vara ledig med mina kullor från onsdag ska bli så skönt...*ler*...men så klagade den stora på halsont i morse..hmm...så vi får väl se hur det blir.....ha en fin dag..kramar.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en bra dag,kram

    SvaraRadera
  3. det var fina ord. Det finns oftast nya möjligheter bakom hörnet. Så synd om ungarna om de blir sjuka nu då det äntligen är höstlov. Potatislov hette det på min tid. Kram och ha en bra dag.

    SvaraRadera
  4. Så typiskt att bli sjuk på höstlovet! Vi får hoppas det blir bättre! Kram!

    SvaraRadera
  5. Så typiskt att bli sjuk på höstlovet! Vi får hoppas det blir bättre! Kram!

    SvaraRadera
  6. ha örnögonen på :-)/Hälsa sjuklingen/Bless

    SvaraRadera
  7. dig en skön Måndag, kramis

    SvaraRadera
  8. .sjukgym.. är bra att gå till ha en bra dag.....kram

    SvaraRadera
  9. 000000000000000000029 oktober 2007 kl. 14:27

    på stängda dörrar,hur lätt är inte de? Hoppas du får en välsignad dag. KRAM
    Ps/Vad är Thaibehandling???

    SvaraRadera