tisdag 16 oktober 2007

det bara kom.. pangbom!

febern.. Hon kom hem med en kompis idag, dom var slappa och satt mest å kikade på tv.


När kompisen hennes åkt hem började det.. mamma, jag har ont i hela kroppen å jag fryser.. Ok. kollade febern. 37.7.


Hon fick i sej lite kyckling och klyftpotatis iallafall, men nu ligger hon på soffan och ropar,  så jag ska mysa med henne nu resten av kvällen... så hoppas jag att hon blir frisk snart, min lilla gumma blir hemma i morgon..


godnatt å tack för inläggen Kramis!!


 

9 kommentarer:

  1. krya på henne då....*ler*....kramar....

    SvaraRadera
  2. va mysigt det måste bli även om hon e sjuk ....... då köper du lite kräm te henne i morgon och lite färska frallor ...... det e sånt som härligt att göra när man har ett sjukt barn hemma. Puss till er båda mvh Tobbe

    SvaraRadera
  3. va mysigt det måste bli även om hon e sjuk ....... då köper du lite kräm te henne i morgon och lite färska frallor ...... det e sånt som härligt att göra när man har ett sjukt barn hemma. Puss till er båda mvh Tobbe

    SvaraRadera
  4. Hon var jättedålig i går och skakade och hade sej, men i dag är hon mycket bättre, och inget annat än feber har hon fått! Knepigt! Ta hand om tösen du! Gosa och krama ordentligt! Nattakram

    SvaraRadera
  5. här har vi en till iten med feber. Smiittar det via internet tro?! Hoppas hon snart blir frisk. God natt

    SvaraRadera
  6. Hoppas natten varit lugn! Stackars liten. Bergis influensan, den är ju på ingång, vad jag förstår. Krama lillan från moster å säg att hon snart ska bli frisk Kramisar Mellis

    SvaraRadera
  7. tittar bara in lite snabbt Kram

    SvaraRadera
  8. Hoppas att hon mår bra idag och att ni båda får det mysigt Kram Tobbe

    SvaraRadera
  9. febern snart släpper, för det är så jobbigt då de små blir sjuka. Men i dessa influensatider kan man knappast vänta sig att slippa drabbas. Sköt om er och kram.

    SvaraRadera