söndag 28 oktober 2007

Go dagens!

Håller på att laga käk.. en konstig blandning men det är gott,. när man är lite bakis hungrig *skratt*
Ingen fara med mej, jag mår jätte bra =)
Syster undrade vaddå Thai massage.... Jo igår på vår ego kväll hade värdinnan en överraskning i form av en massör ;)
Å jag var inte sen att vara försökskanin när han skulle demonstrera en Thaimassage.. Eftersom jag har vart i Thailand så VET jag hur skönt det är.. ;)
Dom bryter till en rejält så jag både gapskrattade och blev kallsvettig.. *Skratt* brudarna stod runt om å kollade på mina miner *ler* Det blev också en del roliga kort tagna.. (ska visa sen, hur det såg ut, när ninis fick Thaimassage)
I dag är jag mjuk i hela kroppen, utom i nacken som har fått en spärr =/

Nu måste jag gå till spisen och självklart ska jag in till er sen :)
Tack för era inlägg å bamse kramen!
ninis trallar vidare.--- Gud va skönt med söndag...




6 kommentarer:

  1. mn det är väl tufft thai? Hård knådninghar jag hört talas om!

    SvaraRadera
  2. ...dej att vara försökskanin ha ha! Bildern ser vi fram mot! Kramis!

    SvaraRadera
  3. Vad skönt med massage!! Jag skulle också behöva det...skulle gärna varit försökskanin också!!*ler* Ha en sön söndag!! Kraaam!

    SvaraRadera
  4. Det kan jag äta varje dag! Gå till en kotknackare med nacken!

    SvaraRadera
  5. gjorde jag igår...'s*...bowlade...superkul...ha en fin kväll...trots spärren...*s*..kram.

    SvaraRadera
  6. Så du spärrar av DÄR??? resten av kroppen då??? hahahaha
    Nä bara skallen! Kram på dig, du jag tänker ringa dig nu kramis mellis.

    SvaraRadera