söndag 14 oktober 2007

Skönt med Söndag

regn å rusk ummm, så mysigt! det här vädret passar mej helt utmärkt i dag.



Okej då. Liiiite ont i planeten har jag, men ingen fara, sov länge idag och dansade halva natten igår *ler*


Har hunnit uträtta en del saker under dagen.  Fick  in en slant från  friluftsfrämjandet också ;) så jag är nöjd!


Har just tappat i diskvatten, så jag ska ställa mej där å filosofera en liten stund nu, innan jag ska in till er på besök å se vad ni har haft för er i helgen alla raringar :)


puss å kram Ninis


 

8 kommentarer:

  1. stämmer bra ihop! Här regnar det också!!! Jag har diskat jag med...och filosoferat..och funderat på söstra di....hmm...hon var ju så glad!!!..men jag vet också att det som inte syns utanpå kan kännas innuti!! Funderar också på uttrycket..."de riktiga vännerna"....har hon råkat träffa på någon som inte var juste här?..jaja...vi får väl vänta och se! Ha en jättebra dag ninis! Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. hon e hemma ohhh va braaaa .... Kram Tobbe

    SvaraRadera
  3. ...meditativt att diska. Har vägrat diskmaskin i många år men bangat nu. Kändes konstigt att köpa helt nytt kök utan att ta med diskmaskin! Ha det gott och hälsa systra! Kram!

    SvaraRadera
  4. Ja den här dan passar mig med. kul att du fick skoj igår och att du fick inen slant idag:-) Ha det så gött / kram

    SvaraRadera
  5. Vi har diskmaskin. Konstig komentar ,Men att handiska är faktist rena maniakyren för mina händer då jag mekar så mycket.
    Men att filosofera med disken låter ju pysigt. Skrattar och önskar en trevlig kväll.

    SvaraRadera
  6. att gårdags kvällen var lyckad...*ler*...blev det nåt napp...*s*....ha en skön kväll nu...kramar.

    SvaraRadera
  7. va avis jag blir när ajg hör dans..jag älskar detta men är så sällan ute på galej/Bledd

    SvaraRadera
  8. hoppas du har det bra ,. var rädd om dig,. kram

    SvaraRadera