tisdag 2 oktober 2007

Helloo..

 


 ;)


 


 


Kvällen är kommen och jag tappar upp ett bad. Skönt!


Vi har just ätit middag samt tränat A på engeska glosorna.


Det verkar inte bli så stora språkproblem där :)


känns skönt!


Under dagen har vi strosat runt i affärer, å IKEA hade gott om JULPYNT! *S* otroligt tidigt..


Toy´s a´rus hade också mycket som A vill ha,


Det kan bli eventuella julklappar.


 


 


Baggis fick vispgrädde å extra go mat så han är nöjd å glad idag..


Skoldax i morgon, så inte någon sovmorgon, nej, det blir en tidig kväll. Tänkte lägga mej runt 22 och läsa lite senlyssna på karlavagnen, så kanske man somnar.

Hoppas ni har det gott. KRAM!

8 kommentarer:

  1. Ja det värsta är över för denna gång. Jag tror att det gär över snabbare å snabbare............ men sen när det är dags för muck så slår det väl till igen. Men det tar jag då. Ha en jättebra kväll Kram storsis

    SvaraRadera
  2. måste man byta ut lagningarna?!?!?! Jag vägrar....

    SvaraRadera
  3. kul att gå på, men inte se massa julpynt redan:( Det gillar jag inte.
    Ha en fin kväll, kram

    SvaraRadera
  4. Redan!? Nää, det är alldeles för tidigt..man tappar liksom julkänslan sen är den kommer! Ha en jätteskön kväll och sov så gott sen! Kraam på dig!

    SvaraRadera
  5. här med. Känns lite segt. Men du, är det så att de julpyntar redan? Ja, du det var ju också en ängel! Kram till dig.

    SvaraRadera
  6. på lördag...
    Massor som ska göras, men jag har ingen inspiration...
    Men det kommer väl.. hoppas jag..
    Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  7. Jag hatar julen. Vilken rolig människa jag låter som va! Tror det kommer ifrån att jag är skilsmässobarn som har fått kuskat runt på julaftonen. Jag sa till Sannas pappa när vi flyttade isär att Sanna är på ett å samma ställe så länge hon inte säger nå annat. Vill inte förstöra julen för henne med att vara ego själv och tvinga henne emellan oss. Kram kram Å jag ska till Alabaster på lördag

    SvaraRadera
  8. runt på IKEA kan vara skojsigt....men julatmosfär bara ett par dagar in i oktober!! Nä, det låter mindre kul. Allt ska säljas med mördande reklam.....men det behöver ju inte ta död på julstämningen redan nu!
    Önskar dig en fridfull kväll och god nattsömn. Ha de´gott!

    SvaraRadera