måndag 22 oktober 2007

*gäsp*

Godmorgon!


 7 grader varmt, regningt och mörkt. Så var vädret i morse när väckarklockan ringde, å det var verkligen segt att komma igång.


Samma sak för A som varit hemma med feber de sista dagarna förra veckan. Men väl på fötter, så går allt som på räls! *ler*


I dag ska jag försöka fylla i en massa blanketter som ska till försäkringskassan.. Gillar jag sånt? nope!! men man måste ju. Varje år ska man svara på samma typ av frågor trots att inga förändringar har ägt rum. Borde det inte räcka med att ändra OM ev. ändring sker istället? bara en fundering..


(Jag hör att lövblåsarna är i farten.. stoppar nog i öromproppar och tar på mej ögonmasken och kryper ner under täcket igen.. måste vila lite till, om det går.


 4 timmars sömn räcker inte..)


planerat för morgonpromenad  med en vän kl 9:30


Jag är så glad för att jag har en vän på landet. Inte allt för långt bort ifrån stan, tror jag åker ut till henne och hälsar på under dagen, för att känna lugnet denna dag..


 


En varm höstkram till dej, från mej! Ninis


 


 


 

3 kommentarer:

  1. blir avundsjuk på dig som kan fara ut på landet te lugnet ...... och du njut när du e där ... det skulle jag gjort .... Kramar Tobbe

    SvaraRadera
  2. Ni har det nästan lika kallt som oss..Det var 8 grader här i morse! Brr!! ha en trevlig dag, ha det så kul på landet!!kram

    SvaraRadera
  3. vi har ungefär samma färg på håret då....*ler*...gillar den skarpt...är ju annars en råttfärgad/blond typ...men den har jag inte sett på många år....*s*...gillar också och fixa och dona med håret...ombyte förnöjer....*ler*...ha en fin dag...kram.

    SvaraRadera