torsdag 27 september 2007

till er andra

vill jag säga godnatt hoppas ni får sova tryggt och gott i natt.


Ni är jätte gulliga, tack för era inlägg Kram å Godnatt.



 ..........ÄNGLAR, VISST FINNS DOM ! MITT IBLAND OSS.................


                              ......rara ord som tröstar mej.....


                              ........när jag är liten &deppig.......


                       ......änglar märks, fast dom inte syns........


                         ....    dom får mej att må bättre   ......


                               ..... jag vet  - dom finns här.......


                                  ...... ni är små änglar....... 


                                        ...... för mej.....


                                                KRAM


 

8 kommentarer:

  1. Gott att ha en fin syrra som tar hand om dej väl? Kramarna

    SvaraRadera
  2. God promenix i möra...Bless

    SvaraRadera
  3. Visst finns det änglar............. så klart :-))
    love you kram sis

    SvaraRadera
  4. Hoppas du vaknar med solen idag!...Många kramar till dig!

    SvaraRadera
  5. du får en bra dag, tänkt positivt, jag vet att det är skit svårt när man är depp att göra det, men det kan iaf hjälpa lite, kram på dig

    SvaraRadera
  6. eller en öppen knastrande brasa, det finns inget bättre att sitta och stirra i... Hoppas att du mår bättre... kraam

    SvaraRadera
  7. skickar en ängel med kram i från mig,. hoppas du känner dig ok i dag,. kram

    SvaraRadera
  8. Lite stressigt för mig just nu men det blir väl bättre. Tjo å hej leverpastej. Kramen på dig

    SvaraRadera