lördag 8 september 2007

Godmorgon från ett regnigt Västerås


 


Jo men pyttsan va, inte fick Jag sova i morse inte.. hade tänk ligga till 10:30 *ler*


Vad som var orsaken? Jo, en FLUGA!


 (Det är nog årets första fluga som är inne hos mej). Jag bor långt från landet..  


Det bästa med stan är att, det finns nätt å jämt, varken mygg eller flugor. Men EN har hittat in till mej, i mitt sovrum.. och den tyckte att vi skulle vakna kl 05, kl. 07,


 och kl 09:00 då orkade jag inte ligga kvar å bli killad å störd av flugans surr.


Nu ska jag runt till er och hälsa på tänkte jag, medans jag dricker mitt morgonkaffe.


De är ändå skönt, att det är LÖRDAG idag.


Ska åka till syster å hälsa på i dag eventuellt.


Är ju så långt med dom där 8 milen enkel väg.. men, det vore ju trevligt att träffa henne också =)


KRAM

Från ett regnigt västerås

2 kommentarer:

  1. här regnar det också idag står som spön i backen ha en mysig dag kram /maloo

    SvaraRadera
  2. från ett soligt Trollhättan..:)) Hoppas vädret vänder eller att du ändå får en underbar dag,.Sköt om dig å må gött

    SvaraRadera