måndag 10 september 2007

måndag morgon!

Var ganska utvilad ändå denna morgon.. Men jag somnade tidigt också :)


Jag har tydligen ett stort sömnbehov. 8 timmar minimum, behöver jag för att vakna utvilad runt 7, då jag vanligtvis försöker komma upp alla vardagar.


Dax att ringa doktorn igen. Höstens förkylning med andnings problem har återkommit till lillan. Behöver fylla upp hus apoteket och kolla luftrören hos dr. Samma visa varje år, framåt hösten..  Dom skulle på cykel tur med klassen, men jag får ta min dotter och köra henne dit dom ska, för så pass besvärad är hon av sina luftrörs problem, stackars.


hoppas du får en fin måndag.


Kram på en stund. N

6 kommentarer:

  1. Tråkigt me sjukdom!!
    Hopppas att det blir borta med åren...
    Kraam

    SvaraRadera
  2. lilla tösabit.
    det e inte barnastma eller??
    kram från umeå

    SvaraRadera
  3. det är förkylt på de flesta håll nu....*L*...och du jag behöver också mina 8 timmars skönhetssömn...*S*..kram.

    SvaraRadera
  4. Letat Hela dan!! Suck! :-))
    Synd om lillan, samma som dig med luftrören. Se till så hon ALDRIG börjar röka vetja. Krama na från moster. Och jag hoppas allt e bra med dig!!! Kram yster!

    SvaraRadera
  5. Min pojk, har samma problem, han hostar och piper hela vinterhalvåret, och missar massa på det! Synd om barna! Kramkram

    SvaraRadera
  6. hoppas det ordnar sig,. skickar er en stor kram , bara två mil, så du känner den snart,. behöver också 8 timmar sömn,. har blivit dårligt med det nu ett tag,. seperations ångest heter det visst,. är ledig 3 dagar,. ska försöka bara njuta,. hoppas du får sova och att lillan blir bättre,. kramar

    SvaraRadera