torsdag 20 september 2007

Fick en chock..

själv när jag öppnade min blogg.. USCH vicken äcklig bild va *Skrattar*


....Men det är kul å chocka lite *flinar*


Röklukten har nog gått ur huset nu, för jag känner inget... Jag har provat de flesta tipsen, så tack än en gång =)


Under denna dag har jag haft besök och varit ute på en timmas promenix i det härliga höstvädret.


Solen skiner och det är perfekt väder, även för stallet, som vi ska till under eftermiddagen..


så här ser det ut då =)


 



dottern på emma... =)


 


 


Sen kan jag berätta att ninis å mini väntar manligt middagsbesök =) återkommer senare, med hur det blev :)


Kram å hoppas ni har en fin höst dag!


 

7 kommentarer:

  1. Man mår så bra i stallet !!!Gör gööör gött för själen å slappna av på hästryggen eller "tok-mocka" när man e pisst :)) Kram å berätta sen då =) Kraaaam igen

    SvaraRadera
  2. synd jag är så rädd för dom,. hoppas du får en trevlig stund på hästryggen,. ha det gott,. kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du har haft en trevligt man besök ;-) Ha det gött /kram

    SvaraRadera
  4. så behövde man nog inte vara orolig för kaloriintaget. Man blev ju inte direkt jättesugen! Man kanske skulle ha kreerat en sån till helgen, men jag har nog ingen ork. Kram kram

    SvaraRadera
  5. Kommer "han" som du pratade om sist??
    Du får väl skicka hit ett kort på han så jag får se hur han ser ut, eller så dyker ni upp nån helg. I morgon är det terapi med T men inte med hans pappa som var såååå trevlig itelefon idag. Ha det bäst. Å hälsa lillan att hon ser jättefin ut på totton!! Ha en bra kväll kram syrran!!

    SvaraRadera
  6. vi har haft regn hela dagen :( Ha en fin kväll, kramis

    SvaraRadera
  7. Ja det vill vi höra mera av *L*
    Ha det bra, kraam

    SvaraRadera