söndag 2 september 2007

regn i luften..

Jag sitter här å ser ut över ganska mörk himmel.. Frågan är om det ska bli regn eller ej.


Borde rota fram lite papper, ska ner på vuc i morgon å se vad som kan tänkas  i form av studier..


En tanke bara vet ej om det blir studier, men det kan vara kul att veta vad som finns för den här donnan.. i den här åldern.. :)


Men det är väl aldrig försent att sadla om? Nej då..


Man måste leka med tanken iallafall


dr. ninis eller nått eller fröken ninis *ler*


det låter väl finfint :)


ja blir en bit över 40 sen är jag ju klar :D


jadå... man kan aldrig tycka att det är försent.


 


tänk om man vara kunde göra vad som föll en in..


Då satt jag på Planet till Thailand NU ;)


 



Här är jag i mina tankar :)


 


 


forsatt skön söndag =)


KRAM

3 kommentarer:

  1. hade suttit på samma flyg :) Ha en bra kväll, kram

    SvaraRadera
  2. men snälla du läser du till doktor är en bra ålder 40 + då kan du kan du tillgodoräkan dig livet dessutom/Bless

    SvaraRadera
  3. ha en jättebra kväll!
    Kraam

    SvaraRadera