tisdag 18 september 2007

Go dagens gott folk!

 


 


Ninis :)


har haft besök från kl 8 till kl 14 å dessutom sprungit i tvättis hela dagen.så därav kommer den här snigeln sent in i dag på bloggen..


Först nu får man kolla av nätet =)


Ja bebisen,  va ju för söt, jag var bara tvungen att länka så alla som inte sett fick sej ett gott skratt =)


Snart ska jag göra en pannkakssmet. Det blir middagen i dag det.. Om inte annat ska jag göra pannkakor, för i morgon är det friluftsdag, dom kallar den för en   Kickoff *ler*


Dom får alltid gorbys från skolan såna dagar, men de gillar inte min, nå vidare. Då är pannkaka det perfekta att ha med sej i matlådan =) Kam man äta kallt å varmt..


Har besökt ett wellnesscenter idag, ska dit i morgon igen för info.. Kan vara intressant, dessutom ligger det ett stenkast från mitt hem och det är öppet alla dagar till 22:00 Inte illa!


Undrar vart dottern tagit vägen.. hon slutar ju 14:30. Å vi bor bara 2 minuter från skolan.....hmmm....  när hon kommer hem är läxläsning i första hand som gäller.


I kväll har jag bokat bastun.. SKÖNT! =)


Hoppas ni har det bra också?!


jag ska kolla runt hos er nu. kramis!

6 kommentarer:

  1. Skönt att det är fler som är hårda på att det är läxa först sen annat. Skulle oxå vilja kunna basta...ja, vi har bastu men mitt näsben är snett så jag har svårt att andas när det blir varmt. Kram kram

    SvaraRadera
  2. och värma sig i bastun...*L*....må så gott kram.

    SvaraRadera
  3. ...bra ide! Pannkakor blir det i matsäcken på väg till Lycksele djurpark. Tack!

    SvaraRadera
  4. blev det idag *L* Mumma...
    nu ska jag hoppa in i en varm å go dusch....
    kraam

    SvaraRadera
  5. Vad härligt att få basta..en sån har jag velat ha i flera år...suck men men får ingen tyvärr..kram Trulsan

    SvaraRadera
  6. Svettigt. Konstiga ni som vil svettas frivilligt.
    En trevlig Bastu kväll. ( lite avis på Bastun)

    SvaraRadera