fredag 14 september 2007

Nu har det slagit runt ;)

Ja det blev gröna gardiner i vardagsrummet... FINT SÅ!!  *blink*


I köket blev det en randig panel, /på vardera sida, såklart../ med vita, beigea blåa å bruna ränder i.. det funkar.. ;)


 


Senare var jag med dottern på rusta, å skulle köpa en GRÖN matta.. men det blev en svart å vit rums matta.. riktigt snygg!! 199 kronor! Som hittat *ler*


den var  dessutom100 kronor billigare än den gröna mattan.


ja, sen hittade jag snygga tapeter... *ler*


 


på vit grund svarta å silver stor mönstrade-- Köpte 2 rullar..


så Nu... gott folk...


håller ninis på att riva tapeter på garderobs dörrarna i vardags rummet, för att piffa till det hela ;)


Men det tar tid att riva... :/    Å jag är en sån där "Bråttom bråttom" tjej som vill se resultatet på en gång.. Har inte riktigt tid att riva tapeter, när jag vill sätta upp dom nya nu på en gång helst ... *ler*


 


Men jag ska vara noga, så det blir ett bra resultat. ska sätta in bilder så får ni se senare.


Å till det, har jag tagit å fyllt favorit stora kupan till brädden med rödvin =)


Det är myskväll det på ensam hand det.. ;)


 


 



 


Bamsekram från ensamma mamman... =)


 


 

12 kommentarer:

  1. Tapetsering på tapeten(ojsan så fyndigt*skrattar*) idag! Jag hoppas att det blir fint..ser fram emot att få se bilder sen*ler* Ha det så mysigt ikväll! Kraam på dig!

    SvaraRadera
  2. Här händer det saker...härligt att få "boa om" ibland...såg dig inte i Västerås...har varit i Hammarby...Kanske vi kan ses nästa gång jag jobbar i V-rås:)...säger till i tid innan...Ha det trevligt med favoritkupan!//Kram!

    SvaraRadera
  3. Skaffa skjuts å hämta mig nu då syater yster!!!!!
    El ska jag vänta å ringa dig lite senare när du blivit onykter nog att du bara måste hämta mig?? PLEASE? Kramiis siis!!

    SvaraRadera
  4. lättare framåt natten :-)...Ja nu behöver du inte tänka på några krav i möra..gotta dig du/Bless

    SvaraRadera
  5. som nytt, låter det som med nya gardiner, mattor och tepeter.
    Men va kul att sätta sin egen prägel på det hela.
    Klistra lungt! Trevlig tapetsering och dröm nu inte om tapeter.

    SvaraRadera
  6. att köpa lite nytt! Vi var faktiskt och bestämde nytt hallgolv och nya tapeter. Kommer inte lyfta ett finger utan har anlitat proffs. Betalar heller lite pengaroch får det fint nu när det är både hallgolv och tapet.
    det är synd att vi inte har Rusta där vi bor, vi får passa på när vi hälsar på min familj i Örebro.

    SvaraRadera
  7. Tempo...kom och riv tapeter hos oss ;-) ...jag vill också ha nytt i vardagsrummet. Njut av rödtjutet....ha en god afton.

    SvaraRadera
  8. ska vara färdigt på en gång, det känner jag igen, är likadan. Tålamod, tålamod. Så roligt det är att se det nya bli klart. Hoppas att du får en fin lördag. Kram!

    SvaraRadera
  9. Önskar dej en superfin Lördag! Kramelikram

    SvaraRadera
  10. En sån ENERGI :) Låna mig lite e du snäll för jag ger snart upp!!!! =( Kram

    SvaraRadera
  11. ...härligt med förnyelser. Det blir så mycket roligare med nytt. Ha en trevlig kväll.

    SvaraRadera