onsdag 5 september 2007

Jag vill....

Dax å piska på sej själv lite.. jag har blivit trög som en åsna nu för tiden.. *ler*


 ja förstår inte varför.. Vart tog det där "nej nu" vägen???


Slö slapp å likgiltig vem vill vara det?


ska ta en dusch nu, sen bege mej i väg en sväng. måste ju UT.. Kan inte sitta här å uggla allt jämt. Jag blir så ledsen på mej själv att de "hänger kvar", den där orkeslösheten..Driften... Nån som har nå tips hur man hittar den?? jag vill ha tillbaka den...


 


kram på en stund!  

15 kommentarer:

  1. hemskt men sant..men vi kan ju peppa varandra på möra, ska vi betämma en tid att gå ut om inget annat viktigt är i vägen..?/B

    SvaraRadera
  2. skiner , en underbar onsdag,. försök gå ut och njut,. jag lovar , du kommer att få ny energi,. kramar

    SvaraRadera
  3. slö,slapp å likgiltig :) I alla fall nu..ONT i kroppen bara för att jag hittade mitt "nej nu" Ajajajaj...fniss...Tyvärr e det bara å dra på sig ett par skor å gå ut genom dörren!21 dagar säger jag bara :)) Må gött å kramiz

    SvaraRadera
  4. inget roligt men jag håller nog med de övriga...prova å lyssna på en ljudbok under tiden....camilla läckbergs böcker e jättebra*S*
    sen är det ju som vanligt att man måste ju ta det där första steget.
    kramisar från ett soligt umeå

    SvaraRadera
  5. 00000000000000000005 september 2007 kl. 15:33

    Kika in på min blogg så får du en utmaning... kram Kvast

    SvaraRadera
  6. jag behöver oxå finna den...
    kraam

    SvaraRadera
  7. Det är skitsvårt, men lönar sej! Kramar

    SvaraRadera
  8. ...man inte ska tvinga sig till ngt när man känner så...ta sig för vissa saker bör man ju naturligtvis...men kansle kroppen säger till att den behöver vila...bara en tanke...Kram På Dig!! Sänder dig lite energi på vägen!!

    SvaraRadera
  9. Inte lätt,, skulle oxå behöva en dos av lite de... Om du går in på min Ditten & Dattan så ser du en förklaring till hur man lägger in länkar i själva bloggen... Säg till om det är nåt du undrar över... Här kommer länken dit... kram kram o ha en fortsatt bra dag.... http://blogg.expressen.se/illenas/

    SvaraRadera
  10. http://blogg.expressen.se/illenas/entry.jsp?messid=271075

    SvaraRadera
  11. som suger musten ur en. Jag har oxå tappat min gnista, det blev kors i taket igår för jag hade lagat mat, mannen har fått stå för den biten ett tag jag har inte haft någon lust. Passa på att sega och vila nu för sen kommer goet tillbaka och då blir det full rulle på dig! Kramis

    SvaraRadera
  12. På min blogg!

    SvaraRadera
  13. Svårt att lösa min vän! Jag tror att man bara måste leta, så hittar man den! Ha en jättebra kväl! Kraaam på dig!

    SvaraRadera
  14. eftersom du readan är utmanad av Jessica.
    Ja att man tappar orken ibland är nog nått som vi alla gör. Men tillåt dig det så kommer du nog att tröttna på att vara slö. Vet inte om det är rätt, men av sig själv så känner man andra.
    Godnatt Och ha TREVLIGA mardrömmar Skrattar

    SvaraRadera
  15. Hoppas att dagen blir en bra dag.
    Kramar i massor

    SvaraRadera