söndag 9 september 2007

antar fobi utmaningen från livinglife och lillstrumpa

REGLER:


Som utmanad ska du nu skriva 7 fobier som du har, i din blogg. Där ska du samtidigt lägga till dessa regler. Utmana därefter själv 4  nya personer vars fobier du vill veta


 


 


*När jag strövar runt i svampskogen - ÄLG


* Att promenera ensam i mörker.


* bilolyckor  


* att gå vilse i skogen


* ev. misslyckanden inom vissa områden


* utomlands simmandes i havet - HAJ


( efter att ha simmat utåt och njutit, tvärvänder jag å får jätte bråttom intill standen igen) .. *S*


* ormar


Jag utmanar nu:

dom som känner sej manade =)

5 kommentarer:

  1. *skrattar*...den här utmaningen har jag inte gjort...men kanske ska ta den nu?...frågan är bara om 7 räcker...hahaha...Ha det bra!// Kram!

    SvaraRadera
  2. se andras fobier:) eller kul vet jag inte men....ha en fin söndag iaf :) kram

    SvaraRadera
  3. Håller med dig ang ormar...Inte ett trevligt djur det inte :)) Hoppas du får en underbas Söndag..Kraam

    SvaraRadera
  4. hoppas att du får en fin dag, utan slätregn *ler*, du hade rätt om vad det betyder, tror jag. Ledsen, men fobier, det vill jag inte tänka på. Kram till dig.

    SvaraRadera
  5. ...och det är att skriva listor på bloggen! :-)

    SvaraRadera