måndag 17 september 2007

Måndag morgon.

Godmorgon.


Jag har besök av tomheten denna morgon.


Det är blåsigt & regnigt i västerås  idag.


Katten kom hem för en stund sedan, så jag vet att hon är på skolan nu... skönt det... (dom åker ju ändå ca 5 mil på dessa måndagsmornar, för att komma till skolan)


Jag sitter med morgonkaffet och känner mej tom i bollen..


Vad ska jag göra i dag då?


Det är som så, att man känner sej så himla oviktig när man är  hemma och sjukskriven, länge.


Ja, det som är det bästa med i dag,


 är,  att hon kommer hem igen ...


Nu ska jag besöka er en sväng å se hur er helg har varit.


Hoppas ni får en fin dag.


Kram


3 kommentarer:

  1. är liksom överbliven på nåt vis, när barna e borta. Så känns det, men det blir fullt ös när dom kommer hem, så är det ju. När man e hemma sjukskriven hinner man ju sakna dom ännu mer. Kramiz till dej

    SvaraRadera
  2. ...det är skittrist men baka en sockerkaka (gärna från mix) så känns detsom om Du alla fall gjort något;)

    SvaraRadera
  3. 000000000000000000017 september 2007 kl. 11:50

    lyssna på lite lovsång!Ja om du har nån cd eller nåt..eller gå in på norea.se och lyssna på "resa genom bibeln"...läs lite... ;) Önskar dej allt gott.KRAM

    SvaraRadera