fredag 21 september 2007

Ombyte förnöjer ;)

Lilla fröken har fått för sej att nu ska hon å mamma byta rum, OM det är okej för mamma då, dvs.


Hon är smart den lilla rackarungen.. Här har jag städat hela dagen å allt är klart, utom just hennes rum.. Det sparde jag för det ska hon ta hand om själv :)


Så Om vi nu byter, vliket det lutar åt.. Då är det ju ändå mamman här som får städa hennes rum *Skrattar* Hon är smart, nå annat kan man inte säga om det här... Så det är dax för mej att ta tag i om möbleringen :)


tänk positivt...


Yes, Yes.. jag ska få ett stooort sovrum *leer*


KRAMIS!



 

3 kommentarer:

  1. gärna bytt rum med min dotter, för nu har jag avskärmat i vardagsrummet för min säng, vi är ju ganska många i detta hemmet, och rummen räcker inte till... Ha en trevlig helg, kram

    SvaraRadera
  2. jag möblerar jämt om, vännerna undrar jämt hur det ser ut. Men jag har såna tag igen,bonus dotternsrum vet ej hur jag ska möbler än, finns inte så mycket möbler kvar. en tur till ikea kanske? Lycka till! Godnatt!

    SvaraRadera
  3. Ja de är inte dumma. Jo vi ska ha det bra alla FYRA!
    Hoppas helgen blir lugn å skön. Kramis Syrran!

    SvaraRadera