söndag 16 september 2007

det försvann!!

väl vaken allt =) de är jag.


jag hade skrivit här med de publicerades aldrig =(


å borta är det .. Hmm..


Ja har haft besök här i dag "hobbydag"


vi har använt oss av vår konstnärliga ådra och skapat ihop =)


Målat 2 oljemåningar under dagen, men den ena är inte klar ännu, å den andra gav jag till min vän. Den föreställde en buddha ;)


den jag arbetar på nu (tar en paus) är en sovrumstavla av ett älskande par, i  bland andra färger, rött ;)


Trivs med att måla =) det är hobbyn hela dagen det =)


garderoberna har fått vänta men är klart till viss del..


Bless.. här kommer bilder!


före


 



efter :) vad tycks coolt va å lagom till en dubbel garderob, annars blir det bara för mycket!


kramis

7 kommentarer:

  1. Men sitter du i garderoben och bloggar eftersom datorn är där inne.ja varför inte om plats finnes. Fortsatt trevlig kväll.Sa Enkelt.

    SvaraRadera
  2. det är en retro grej ju..blir fint gumman...kramis /Gokväll

    SvaraRadera
  3. ...men åh, du målar tavlor oxå...kanske man kan beställa ngt...vill inte ha vad alla andra har...Du måste visa mig en dag!!Sov gott!!//Kram!

    SvaraRadera
  4. Det blev jätte fint, du kan ju få komma och fixa hos mig ;-) Krammiz

    SvaraRadera
  5. ...jag önskar att jag kunde måla annat än streckgubbar ;)

    SvaraRadera
  6. Gillar när det bryter av lite mot allt annat! Nattikramar

    SvaraRadera
  7. FINT!!! Nu ska jag sova..så godnatt på dig! Kraaam!

    SvaraRadera