lördag 29 september 2007

En regnig och mörk morgon

 



Vad säger man om den här bilden? Lite otäck men ändå vacker?


 


 


Nu skulle man ha en lite goding som va snäll å rar att kura ihop sej med..


Vaknade tidigt denna morgon av lillen, man kan kalla han belsebub, han ställer till med satyg om mornarna.. Först väckte han mej kl 6 sen lyckades jag somna om, och kl 9 du vickade han ur mitt vattenglas. Då var det dax att gå upp...


nu sitter jag här med mitt morgon kaffe och ska snart in i duschen


vidare ska lillan hämtas å sen ska vi ut till maxi.


återkommer under dagen, ska kika in till er nu.


Huvudet upp å fötterna ner!


 

3 kommentarer:

  1. aj va ont de skall göra när ljusmassa rinner på händerna..Bra att du har huvet upp o bena ner..kramen idag/Bless

    SvaraRadera
  2. *S*...min ena väckte mig i natt med att han krafsade på dörren...skulle ut...*L*...och nyss kom dom in blöta och lortiga...*S*....men söta ändå...kram och ha en fin dag.

    SvaraRadera
  3. på hur din bloggträff gick:) Kramis

    SvaraRadera