tisdag 4 september 2007

Godmorgon Tisdag!

 Så här söta dockor kan man köpa, ser ut precis som riktiga bebisar..


 


 


I morse var både mor och dotter Jätte trötta! Men man får tvinga upp sej, å väl på benen så går det ju riktigt bra.


Idag är det en sån där kuralura dag riktigt höstväder med regn. Mysigt !


Men jag ska inte kura i soffan, utan jag ska ha tvättstugan idag igen. Ja, jag är nog rätt så rutin mässig *ler* ialla fall vad det gäller vissa ting*blink*


Så chipsen kära syster och living life, får vi vänta med.*ler*


Hoppas ni får en riktigt bra dag dag. Tänk en underbar tanke som gessle sjunger. (På jobbet tex. så är det väl lättare att vistas än om solen skulle skina ;)


Kram kram

4 kommentarer:

  1. Ja hemma går tvättmaskinen oxå så man har lite att göra när man kommer hem *S*
    Ja en underbar tanke får man försöka me *L*
    Kraam

    SvaraRadera
  2. 00000000000000000004 september 2007 kl. 11:30

    å gomorron.Ja ibland får man lyfta sej själv i håret,hehe,för å få igång sej..Hoppas din da blir en fin da.Kramis

    SvaraRadera
  3. Det ser lite sorgset ut vädret, men det kan bli en bra dag iallafall. Må gott

    SvaraRadera
  4. Du ajg såg en reklambild på dessa små..jag tycker de e marigt jag ser så äkta ut att man bara väntar på att de skall andas...Nääee skulle inte vilja ha en såndär, men en riktig babys att pussa just nu vore inte fel/Bless jag tvättar jag med ,dygnet runt suck!!!

    SvaraRadera