lördag 29 september 2007

Okej jag ska berätta lite mer :)

 


klockan var runt halv 2 och det spöregnade.. Fick stå länge i väntan på en parkering då det verkade som hela västerås just åkt till Hälla denna Lördag. Kom in på  MAXI 


gick till den bestämda mötesplatsen med bara ett förnamn å ett fotografi på ett halvt ansikte i minnet.. Skulle jag hitta rätt person? =)


väl på plats stod där en skylt, Åter kl 14:00


TYPISKT!!


jag hade missat personen med mindre än tio minuter för att jag inte fann någon parkering.. =/ Tänkte att jag kikar på kaffeteriorna som ligger runt om här, så kanske... jag hittar personen jag söker.. =)


 


Inte allt för lätt, när personen var okänd, att veta vem man skulle leta efter i folkmyllret :D


Men... Där satt någon som tittade åt mitt håll, man "ler" å hoppas att få ett leende tillbaka, sen går man fram å frågar om det är XXX.. tänkte jag...


sagt å gjort, det var ju XXX!! =) va roligt! jag å min dotter gick och köpte lite fika, sen satte vi oss ner och pratade med "Livsnjutaren" i egen hög person ;) Trevlig tjej kan jag lova =) Vi sa att vi skulle ses igen å det hoppas jag, Kul när man får äran att lära känna en förhoppnins vis ny vän =)


Så tji fick ni som trodde jag på raggen  =)


 


 

4 kommentarer:

  1. Jaha, då tar vi å breder ut oss då. Jag vill vara med nästa gång.
    Vet du, jag fixade in mig på facebook idag, håhåjaja....
    Nu fick jag till det. RÅKADE adda in rikspolisen som jag har adressen till ang, pedofilin. Så jag var tvungen att be om ursäkt för att det blivit fel asg. Mina nya polare el *ler* SUCK!

    SvaraRadera
  2. Det var väldigt trevligt att träffa dig oxå...vi får väl fundera på om vi ska göra Åsa till viljes och låta henne vara med nästa gång...*skrattar*...Ha en bra kväll! A är snart hemma igen!!//Kram På Dig!

    SvaraRadera
  3. Faktist så trodde jag att det var en date.
    Trevlig kväll sa enkelt.

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får en forsatt trevlig helg, kram kram

    SvaraRadera