onsdag 26 september 2007

I dag..


Onsdag.


Till att börja med så vill jag upplysa om att jag uppskattar verkligen  era kommentarer,


omtanken och för att ni delar med er, av era egna upplevelser. Jag känner mej mindre ensam om att ha dåliga dagar och humörs svängningar på så sett. Tack så mycket för det.  


 Bloggen är bra just därför *ler*


Det kanske beror på att det är höst, hur jag mår, men jag tror ändå inte det, för jag gillar ju hösten.  


Det är nog bara så, att jag känner mej så himla ensam ibland och allmänt trött på att sköta om allt själv..Ja jag vet faktiskt inte.. tänk så man är...


Men i dag är det bättre än i går, så det är ju alltid något!


I morse kl kvart över 8 var jag ut på en morgon promenad igen. När jag kom hem fick jag oväntat besök av äldsta syrran hon och hennes yngsta son.


Dom skulle på sjukbesök här, men hon hade tgit fel på dag.


Men jag var glad som fick lite sällskap. sen åkte jag med dom ut och handlade ett par nya tränings skor.. Värsta var att jag provade "ett par 700 kronors jätte sköna" innan jag köpte dom jag köpt, för 150 kronor.. men men, bättre än dom jag hade, så jag får vara nöjd ändå!


over and out :)


 

10 kommentarer:

  1. hoppar in och önskar en bra dag... kramar

    SvaraRadera
  2. kostar alltid en förmögenhet för oss halvfattiga...men vi är rika på annat...Hur går det med tapeseringen?/Bless

    SvaraRadera
  3. man springer lika bra i bägge???
    låter skönt att du känner dig bättre....hösten är ju så härlig om man mår bra*S* tycker jag.
    kramisar från umeå

    SvaraRadera
  4. in och önskar dig en fin kväll,. ha det så bra ,. kram

    SvaraRadera
  5. Aha, va konstigt, det var nog mamma som skickade dit systra.
    Mamma är ju med oss hela tiden. Ikväll ringer jag dig iallafall.
    Ha det så bra så länge. Kramis sis

    SvaraRadera
  6. att du känner dig lite bättre...*L*...och nya dojor fick du me...*S*...kram.

    SvaraRadera
  7. är inte lätt att få den där ensamhetskänslan! Den ploppar upp titt som tätt och gör en påmind om verkligheten! Men man har i alla fall hälsan och friheten! Det är värt massor! Nattiskramar

    SvaraRadera
  8. att det känns lite bättre idag, snart är det dags att sova, så känns det ännu bättre i morgon:) Kram på dig

    SvaraRadera
  9. Skönt att det känns bättre för det är inte alls kul att känna sej ensam...
    Stora kraamar

    SvaraRadera