torsdag 13 september 2007

god förmiddag!


Har Här syns lillans samling av Bukowski nallar =) visst är dom söta, å alla köper man redan döpta :)


Anders heter favoriten.. Han är väl gosad, å hur han ser ut syns  längre ner.


Jag har suttit i tele denna fm. =) sen åt jag frukost.. mina hembakta tekakor smakade bra, med prickigkorv på, åsså juice till .


Nu ska jag snygga till mej och åka ut till min väninna på landet med en massa vatten.. Dom har krångel med sin brunn..


Såna problem slipper man i bostadsrätt ;)


Å vatten det måste vi alla ha.


I eftrmiddag är det ridning för tjejen, å mamma är med på åskådar platsen.


I går var det Disckodans, under tiden åkte jag hem och städa alla köks skåpen ..utom ett..


sen var det Idol, å bad efter det var jag så trött så jag gick å la mej.


Hoppas ni mår bra allihopa.


Kikar in till er under kvällen =)


Kram



=) anders är nallen :)

7 kommentarer:

  1. har l också såna där gosingar som sitter på olika platser ,. dom är dotterns ,. just nu ville hon inte ta med sig dom , men jag ska vakta dom väl,. ha en fin dag , kramar

    SvaraRadera
  2. Hoppas det löser sig med vattenförsörjningen...söta nallar:-) ha det gott...kramis :-)

    SvaraRadera
  3. dräller det av här med =) Hoppas du mår bra å får en underbar dag..Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas det gick bra med vattnandet. Vänner behöver ju vattnas ibland. Så om du gör så växer DU, har du tänkt på det?.
    En broder misskötte sig här idag å fick åka omedelbart, redan på förmiddagen var han väck. Sen har vi haft friskvård å det var jätte trevligt. Kramis SIS

    SvaraRadera
  5. en hel förmögenhet..hälften har jag burit ner till källaren tösa fick inte plats i sängen :-) /bless

    SvaraRadera
  6. Natti natt å sov gott..Dröm fina drömmar.Kramiz

    SvaraRadera
  7. ...till inlägg nr 300! Long time no seen, hoppas du mår braaaa! Kram!

    SvaraRadera