måndag 24 september 2007

god förmiddag!

Hej på er!


 



Så här vackert var det ute idag, på sina håll! Ja, här sitter jag blöt om magen, efter att ha diskat. =) Den är för stor helt enkelt, eftersom det ser ut som jag diskat med magen, fast jag hade diskborste !


Ja har varit duktig på morgon, var ute på promenad med en kompis redan kl 08:20 i morse ;) Å dagligen gör jag situps på min pilatesboll.


Den är alla tiders, för jag slipper få ont i ryggen när jag har den som hjälpmedel.


Tänk så bra det är att ha en egen boll *ler*


Nu ska jag in till er på besök medan jag dricker lite kaffe här hade jag tänkt.


Kulturnatta, berättar jag om sen, när lusten faller på lite mer..


Kram å en bra måndag önskar jag er alla, hemma eller på jobbet!


 

9 kommentarer:

  1. nu är det skiftande färger ute. Idag var det nio plusgrader vid sjutiden då vi vandrade ut, så skönt. Pilatesboll, verkar bra, vad det nu kan tänkas vara. Ja, en boll, men jo kanske jag förstår. Ha en bra måndag du också.

    SvaraRadera
  2. ..ska du skälla på då? Nyfiken här *L*
    Kraam

    SvaraRadera
  3. en så härlig bild,vi har inte så mkt lönn här uppe så vi missar just detta eldiga*S*
    Funkar det bra med din boll???jag fattade aldrig hur man gjorde sittupsen jag*S*
    ha en underbar dag...
    kramar från umeå

    SvaraRadera
  4. Grönan stängde i lördags men Ericsson hyr alltid grönan söndagen efter så alla anställda med familjer får åka dit. 100 kr för resa å inträde sen är det bara att åka järnet så mycket man hinner. Kram kram

    SvaraRadera
  5. Visst har skapelsen lite solar här o där i trädgården nu på hösten...och solen blir man alltid glad för..Duktig du e som kommit igång/Bless

    SvaraRadera
  6. 000000000000000000024 september 2007 kl. 17:36

    vicken härlig bild!

    SvaraRadera
  7. Jag blir oxå blöt på magen när jag diskar, är det ett släktdrag eller?? Mammas mage :-))
    Så nu ska jag inte diska mer nu ska jag klippa gräs, om jag inte blir överkörd av gräsklipparen. Getingar du vet, kanske springer ifrån min klippare å blir påkörd, ja vem vet??
    SKA ringa sen, Jag LOVAR!! Kramis SIS

    SvaraRadera
  8. eftemiddan har varit så härlig,. blir så glad av dessa dagar,. vad duktig du är med sitts upp,. mäste träna , magen är i vägen,. kram

    SvaraRadera
  9. ...får ta och köpa dig ett riktigt raffigt förkläde så Du inte skvätter ner lilla magen;)

    SvaraRadera