fredag 21 september 2007

Middags gästen :)

Han är en vän ;) som jag haft nått år.. mkt trevlig Å snygg dessutom :) en sån där


 "fixar frasse"


Han har ju fyllt år å jag glömde bort han ... hmm... det va han jag tänkte köpa en sån där snoppvärmare åt som jag hade bild på förut.. !! *S*


Han fick ugnstektfalukorv och hemgjort mos, sen fick han en äppelpaj med vaniljsås till efterätt, han mumsade och åt, så det var gott ! Mer spännande än så var det inte, men de är en mkt. trevlig kille..  Nu ska jag ta mej ett bad sen ska jag in å uppdatera mej hos er, har haft lite tid vid burken senaste dagarna.


 


Kram å sovgott sen =)

5 kommentarer:

  1. Det kanske blir nåt, det vet man aldrig ju! Skicka över ett kort nu!
    Men du, jag vet vad du är duktig på, bilar, du har ju knappast tummen mitt i handen. Å sköta om ditt hem det kan du. Å vara nykter, det är inte illa, ibland iallafall :-)
    Ungarna vart jättenöjda med håret allihop! Sovgott nu höres i morron. Kramis Syrran.

    SvaraRadera
  2. Jag skrev nyss ett inslag till dig, men det försvann,det var långt så jag tar det i morron. Kramis å sov gott, syrran

    SvaraRadera
  3. fel på han om han e trevlig OCH ledig????E det en begravd katt här någonstans *hahahahahaha*Skoja bara,kul att du haft trevlit ...Natti natt å kram

    SvaraRadera
  4. ...är det på en apa? (som du sa till syrran din att du spelar) Och du: när du gjorde snoppvärmaren till Frasse tog du väl inte mått på falukorven eller.....? (ursäkta mej, är så jäkla trött!!!!) Kram!

    SvaraRadera
  5. En god nattis kram..Trulsan

    SvaraRadera